Barion Pixel
Kosaram

Rólunk

FOCENZA

Egy nagyszerű történet kezdete
A "LUIGI DI FOCENZA" márkát 1979-ben alapították: akkoriban kizárólag kiváló minőségű harisnyanadrágok gyártásával foglalkozott az elit vásárlók számára. A következő években a márka folytatta terjeszkedését, de csak 1983-ban kelt életre és materializálódott bejegyzett védjeggyé a harisnya- és fehérneműszektorban. Ebben az időben a védjegyet egy L és egy F betű ábrázolta, amelyet egy dobozba zártak, alatta aranyszínű "LUIGI DI FOCENZA" felirattal.
EGY SZENVEDÉLYES ÖTLET

A zoknik, harisnyák és alsóneműk terén szerzett jelentős tapasztalatok után az új évezred első éveitől kezdve a Luigi di Focenza márka új irányt vett, és a varrás nélküli alsóneműk gyártására szakosodott. A márka éppen ezen az új területen érte el a legjobb formáját, amikor felismerte, hogy ez az egykor csak harisnyák és harisnyanadrágok gyártására használt technológia a ruházatra alkalmazva hogyan kelthet életre egy innovatív, technológiai, dinamikus és nagy potenciállal rendelkező terméket.

A varrás nélküli termékek maximális kényelmet, illeszkedést és légáteresztő képességet képesek nyújtani, mivel rugalmas és hipoallergén szálakból készülnek, amelyek ideálisak a mindennapi és gyakori használatra.

A Focenza még az olasz és a nemzetközi piac különösen kritikus időszakában is folytatta az innovációba és a jó ötletekbe való befektetést, mindig nagy figyelmet fordítva a vállalat emberi tényezőjére.

A Focenza igazi szívét az ott dolgozó emberek jelentik, és éppen e nagy hozzáadott érték megőrzése érdekében a vállalat fontos döntéseket hozott, amelyek célja annak védelme, amit a versenytársakkal szemben megkülönböztető tulajdonságnak tekint. A Focenza úgy döntött, hogy fenntartja a szigorúan olasz beszállítói láncot, megvédi termékei minőségét, de számos szakember munkáját is: mindez a márka fokozatos és jelentős növekedéséhez vezetett mind Olaszországban, mind külföldön.

Ez a folyamatos fejlődés a márka újratervezéséhez is vezetett, amely most már dinamikusabb, színesebb, közvetlenebb és képes képviselni a Focenza termékek új szellemiségét.

KOLLEKCIÓK

A Focenza mindig az élen jár mind a termékek, mind a minőség, a technológia és a felhasznált fonalak minősítése tekintetében, ezért büszkélkedhet több gyártósorral:

Basic termékcsalád

A BASIC termékcsalád puha sztreccs mikroszálas, hipoallergén és légáteresztő, több mint 30 színben kapható, férfiak, nők és gyerekek számára készült, mindennapi használatra.
Basic termékcsalád

Fashion termékcsalád

A FASHION LINE, ahol a színek, a kreativitás és a zökkenőmentes technológia keveredik, hogy a legújabb divat igényeit vidám és játékos ruhadarabokkal elégítse ki az egész család számára.
Fashion termékcsalád

Sport termékcsalád

A SPORT LINE a design nevében a sportolók igényeihez tervezett modellekkel: a ruhadarabok mindegyike olyan nagy teljesítményű fonalakkal készül, mint a Dryarn, a Carbon és az új Breeze fonal.
Sport termékcsalád
KAPCSOLJ KOMFORT FOKOZATBA

Minden azzal a zseniális megérzéssel kezdődött, hogy a zoknik és harisnyanadrágok gyártására szolgáló kör alakú gépek technológiáját a fehérneműk világára is alkalmazzák: A Focenza volt az első, aki rendkívül kényelmes, teljesen zökkenőmentes alsóneműt hozott létre.

Az ezzel a technológiával gyártott ruhadarabnak számos előnye van: a varrások drasztikus csökkentése a költségek és a gyártási idő csökkenésével, valamint a kényelem és az illeszkedés ugyanilyen jelentős növekedésével egyenértékű.

A SZÍNTERÁPIA

A színek mindig is kísérték hangulatainkat, tükrözték és néha kondicionálták azokat. A Focenza a színek felidéző erejét tette kollekcióinak, valamint értékesítési pontjainak megkülönböztető és jellemző értékévé. Minden szín más-más érzelmekre emlékeztet minket: a színek stimulálnak, megnyugtatnak, energiát adnak, és a Focenza ruhadarabjai lehetővé teszik, hogy pontosan a hangulatunknak megfelelő árnyalatot válasszuk.
Zöld

A ZÖLD

Azok számára, akik egy jobb napot remélnek
Piros

A PIROS

Azok számára,
akik szenvedélyesek
Sárga

A SÁRGA

Azok számára,
akikben fény van
Lila

A LILA

Azoknak, akik nagy
dolgokat terveznek
Rózsaszín